Skip to main content
  • > 45.000 klanten gingen je voor
  • Altijd een cadeau die bij jou past
  • 4 / 5 beoordeeld op Trustpilot

Welkomstcadeau naar keuze bij jouw abonnement

Hoe werkt het?

MeerVoordeel is een onafhankelijke onderneming die jou verrast met exclusieve deals. Denk aan extra kortingen, cashbacks, cadeaubonnen en vooral unieke cadeaus die wij rechtstreeks vanuit ons magazijn bij jou thuis bezorgen.

Hoe werkt ons aanbod?

1. Stel je abonnement samen en kies je cadeau

Kies de deal die het beste bij jou past en stel je abonnement naar wens samen. Tijdens je bestelling voer je de code van je vriend in. Let op: elk abonnement biedt andere voordelen. Per abonnementsvorm zijn er verschillende opties beschikbaar. Kies het cadeau dat jij graag wilt ontvangen.

Wat gebeurt er na je bestelling? 
Je overstap wordt volledig verzorgd
Dankzij onze directe samenwerking met onze partners word je zonder tussenkomst meteen klant bij de gekozen aanbieder. De aanbieder zorgt ervoor dat je bestelling correct wordt verwerkt en geleverd.

Je ontvangt een bevestigingsmail met belangrijke informatie
Na je bestelling ontvang je een bevestigingsmail met alle relevante informatie en de vervolgstappen.

2. Claim je cadeau en cashback na betaling van je factuur

We willen zeker weten dat je een actieve klant van onze partner bent geworden. Daarom kun je pas een claim voor je cadeau indienen, nadat je de eerste factuur hebt voldaan.

Verwerking van je claim:
Na goedkeuring ontvang je binnen 6 weken een Track & Trace-code waarmee je de levering van je welkomstcadeau kunt volgen. De meeste cadeaus worden via GLS verzonden. Zodra GLS de bezorging heeft ingepland, ontvangt u een Track & Trace-code met informatie over het bezorgmoment.

Niet alle cadeaus worden door GLS verzonden, sommige hebben een afwijkende bezorging. Voor meer informatie over de levering van je cadeau, lees onze veelgestelde vragen.

De cashback bedrag ontvang netjes over naar het rekeningnummer dat je bij je claim hebt opgegeven. Op je afschrift zie je de betaling terug onder de naam Direct Business.

3. Ontvang je cadeau en cashback binnen 6 weken

Gefeliciteerd! Je ontvangt jouw cadeau gratis en rechtstreeks thuis binnen 6 weken.*

*In zeldzame gevallen, afhankelijk van derden, kan de levering iets langer duren. Eén ding staat vast: je krijgt je cadeau altijd!

Waarom kan je beter via MeerVoordeel overstappen?

  • Een unieke deal
    die je nergens anders vindt
  • Altijd een cadeau
    die bij jou past
  • Word rechtstreeks klant
    bij jouw gekozen provider

Veelgestelde vragen

MeerVoordeel is een handelsnaam van Direct Business B.V. Direct Business voldoet aan de keurmerk-code en is een gecertificeerd lid van het Webshop Keurmerk. Bij MeerVoordeel geloven we in de kracht van betrouwbare connecties. Al ruim 10 jaar zijn wij een officiële verkooppartner van Ziggo en recent hebben we ons partnerschap uitgebreid met toonaangevende merken zoals Vattenfall en Lebara. Hierdoor kunnen wij onze klanten een breed aanbod aan diensten aanbieden op het gebied van internet, energie en mobiele telefonie. Altijd met extra voordeel en persoonlijke service. MeerVoordeel is geregistreerd bij de Kamer van Koophandel onder nummer 63117096.

Wil je graag de ervaringen van andere klanten lezen? Dan nodigen we je van harte uit om onze reviews op Trustpilot te lezen.

Je welkomstcadeau ontvang je binnen 6 weken nadat je een claim hebt ingediend op claimjecadeau.nl (indien goedgekeurd). Je kunt een claim indienen tot 6 maanden* nadat je de eerste factuur hebt betaald (bij Vattenfall nadat je de tweede factuur hebt betaald). We vragen je in ieder geval hetzelfde e-mailadres te gebruiken als die je hebt gebruikt tijdens je aanvraag.

*Belangrijk: Na  6 maanden wordt je welkomstcadeau niet meer uitgekeerd! Let daarom dus goed op dat je op tijd bent. 

Nee, het cadeau dat je kiest bij het afsluiten van je abonnement krijg je. Zolang het cadeau op de website staat, kunnen we het leveren, ook nadat je je aanvraag hebt ingediend.

In het uitzonderlijke geval dat dit toch niet mogelijk is, krijg je een gelijkwaardig of zelfs beter cadeau.

De meeste cadeaus worden via GLS verzonden. Zodra GLS de bezorging heeft ingepland, ontvang je een Track & Trace-code met informatie over het bezorgmoment. 

Niet alle cadeaus worden door GLS verzonden, sommige hebben een afwijkende bezorging, namelijk:

  • PlayStation 5: Heb je een PlayStation 5 geclaimd, dan wordt deze wel door GLS gestuurd, maar naar een afhaalpunt bij jou in de buurt. Je ontvang een Track & Trace-code van GLS met informatie over waar en wanneer zij jouw PlayStation gaan bezorgen.
  • TV’s groter dan 43": Deze worden bezorgd door Aernouts Logistics. Je ontvang hiervoor geen Track & Trace-code, maar een uitnodiging om een bezorgafspraak in te plannen.
  • Bol.com-cadeaubonnen: Deze worden direct door bol.com verstuurd via PostNL. Deze worden direct via de brievenbus bezorgd; je hoef hiervoor niet thuis te blijven.
  • Cashbacks: Als je voor een cashback kies, wordt deze gestort op het rekeningnummer dat je bij je claim hebt opgegeven. Deze betaling wordt uitgevoerd onder de naam Direct Business.
     

Claimjecadeau.nl is onze partnerwebsite waar je eenvoudig je cadeau kunt claimen nadat je een abonnement hebt afgesloten. Via deze website zorgen we ervoor dat alle cadeauclaims veilig, correct en overzichtelijk worden verwerkt.

Nadat jij de eerste factuur hebt betaald, kan je een claim indienen via claimjecadeau.nl voor het ontvangen van de cashback. Je ontvangt je cashback binnen 6 weken (na goedkeuring van je claim). 

Als de vriend die jou uitnodigde zijn bestelling niet heeft afgerond of niet actief is bij Ziggo, ontvang jij nog steeds jouw eigen cashback en welkomstcadeau zodra jouw claim is goedgekeurd. 

  1. Sluit je Ziggo Wifi & TV-abonnement af via vrienden.meervoordeel.nl
    Gebruik de unieke vriendencode die je van je vriend of familielid hebt ontvangen.
     
  2. Betaal je eerste Ziggo-factuur.
    Waarom moet je eerst betalen voordat je je cashback kunt claimen?
    We willen zeker weten dat je een actieve klant van Ziggo bent. Daarom kun je pas een claim indienen nadat je de eerste factuur hebt voldaan. 
     
  3. Claim je welkomstcadeau en cashback.
    Ga naar claimjecadeau.nl en selecteer de juiste actie (zoals vermeld in je bevestigingsmail).
    Kies je per ongeluk de verkeerde actie, dan moet het proces opnieuw worden gestart – dit kan maximaal 6 weken extra duren.

    💡 Belangrijk: Als de vriend die jou uitnodigde zijn bestelling niet heeft afgerond of niet actief is bij Ziggo, ontvang jij nog steeds jouw eigen cashback en welkomstcadeau zodra jouw claim is goedgekeurd. 
     

  4. Vul je gegevens zorgvuldig in.
    Gebruik hetzelfde e-mailadres dat je bij je bestelling hebt opgegeven.
    Vul de aanvraagdatum in (de datum waarop je het pakket hebt aangevraagd – dit is niet de ingangsdatum van je abonnement).

    Let op: Kies bij het claimen hetzelfde cadeau dat je hebt geselecteerd bij je bestelling, anders wordt je claim afgekeurd.
     

  5. Ontvang je cadeau binnen 6 weken!
    Na goedkeuring van je claim ontvang je binnen 6 weken je welkomstcadeau én je €20,- cashback.

Ja, beide moet je apart claimen. Nadat je abonnement is geactiveerd, kun je via claimjecadeau.nl jouw gekozen cadeau aanvragen én – als je gebruik hebt gemaakt van vriendenvoordeel – ook jouw cashback indienen. Zo zorgen we ervoor dat elke beloning correct wordt verwerkt en jij niets misloopt.

Aanbiedingen alert

Wil je gebruik maken van één van onze deals, maar zit je nog even vast aan je huidige abonnement?


Profiteer van ons beste aanbod op het moment dat het jou het beste uitkomt. Laat hier je gegevens achter en wij brengen je op de hoogte van onze aanbiedingen. Je zit nergens aan vast, we helpen je alleen aftellen totdat je kunt overstappen en gebruikt kunt maken van onze scherpe en unieke aanbiedingen!

Je gegevens