-
> 45.000 klanten gingen je voor
-
Cadeau tot €699,- i.c.m. je abonnement
-
4 / 5 beoordeeld op Trustpilot
Gratis cadeau naar keuze
+ €20 cashback met vriendenBij een nieuw Ziggo abonnement
Waarom zit je goed met Ziggo via MeerVoordeel?
Sluit je jouw Ziggo abonnement via ons af? Dan ontvang je een cadeau naar keuze. Een unieke deal die je nergens anders krijgt.
Wij verwerken je aanmelding en Ziggo regelt je overstap. Met de Ziggo installatiehulp zorgt Ziggo dat de door jou gekozen diensten perfect werken.
Bij ons profiteer je van unieke aanbiedingen én betrouwbare service. Klanten waarderen dit met een beoordeling van 4/5 sterren op Trustpilot.
Met een standaard Ziggo TV-abonnement heb je al toegang tot een groot aanbod aan zenders. Ben je daarnaast nog op zoek naar specifiek entertainment, kies dan voor een gratis extra pakket.
Veelgestelde vragen over MeerVoordeel
MeerVoordeel is een handelsnaam van Direct Business B.V. Direct Business voldoet aan de keurmerk-code en is een gecertificeerd lid van het Webshop Keurmerk. Bij MeerVoordeel geloven we in de kracht van betrouwbare connecties. Al ruim 10 jaar zijn wij een officiële verkooppartner van Ziggo en recent hebben we ons partnerschap uitgebreid met toonaangevende merken zoals Vattenfall en Lebara. Hierdoor kunnen wij onze klanten een breed aanbod aan diensten aanbieden op het gebied van internet, energie en mobiele telefonie. Altijd met extra voordeel en persoonlijke service. MeerVoordeel is geregistreerd bij de Kamer van Koophandel onder nummer 63117096.
Wil je graag de ervaringen van andere klanten lezen? Dan nodigen we je van harte uit om onze reviews op Trustpilot te lezen.
Je welkomstcadeau ontvang je binnen 6 weken nadat je een claim hebt ingediend op claimjecadeau.nl (indien goedgekeurd). Je kunt een claim indienen tot 6 maanden* nadat je de eerste factuur hebt betaald (bij Vattenfall nadat je de tweede factuur hebt betaald). We vragen je in ieder geval hetzelfde e-mailadres te gebruiken als die je hebt gebruikt tijdens je aanvraag.
*Belangrijk: Na 6 maanden wordt je welkomstcadeau niet meer uitgekeerd! Let daarom dus goed op dat je op tijd bent.
Nee, het cadeau dat je kiest bij het afsluiten van je abonnement krijg je. Zolang het cadeau op de website staat, kunnen we het leveren, ook nadat je je aanvraag hebt ingediend.
In het uitzonderlijke geval dat dit toch niet mogelijk is, krijg je een gelijkwaardig of zelfs beter cadeau.
De meeste cadeaus worden via GLS verzonden. Zodra GLS de bezorging heeft ingepland, ontvang je een Track & Trace-code met informatie over het bezorgmoment.
Niet alle cadeaus worden door GLS verzonden, sommige hebben een afwijkende bezorging, namelijk:
- PlayStation 5: Heb je een PlayStation 5 geclaimd, dan wordt deze wel door GLS gestuurd, maar naar een afhaalpunt bij jou in de buurt. Je ontvang een Track & Trace-code van GLS met informatie over waar en wanneer zij jouw PlayStation gaan bezorgen.
- TV’s groter dan 43": Deze worden bezorgd door Aernouts Logistics. Je ontvang hiervoor geen Track & Trace-code, maar een uitnodiging om een bezorgafspraak in te plannen.
- Bol.com-cadeaubonnen: Deze worden direct door bol.com verstuurd via PostNL. Deze worden direct via de brievenbus bezorgd; je hoef hiervoor niet thuis te blijven.
- Cashbacks: Als je voor een cashback kies, wordt deze gestort op het rekeningnummer dat je bij je claim hebt opgegeven. Deze betaling wordt uitgevoerd onder de naam Direct Business.
Claimjecadeau.nl is onze partnerwebsite waar je eenvoudig je cadeau kunt claimen nadat je een abonnement hebt afgesloten. Via deze website zorgen we ervoor dat alle cadeauclaims veilig, correct en overzichtelijk worden verwerkt.
Nadat jij de eerste factuur hebt betaald, kan je een claim indienen via claimjecadeau.nl voor het ontvangen van de cashback. Je ontvangt je cashback binnen 6 weken (na goedkeuring van je claim).
Als de vriend die jou uitnodigde zijn bestelling niet heeft afgerond of niet actief is bij Ziggo, ontvang jij nog steeds jouw eigen cashback en welkomstcadeau zodra jouw claim is goedgekeurd.
- Sluit je Ziggo Wifi & TV-abonnement af via vrienden.meervoordeel.nl
Gebruik de unieke vriendencode die je van je vriend of familielid hebt ontvangen.
- Betaal je eerste Ziggo-factuur.
Waarom moet je eerst betalen voordat je je cashback kunt claimen?
We willen zeker weten dat je een actieve klant van Ziggo bent. Daarom kun je pas een claim indienen nadat je de eerste factuur hebt voldaan.
Claim je welkomstcadeau en cashback.
Ga naar claimjecadeau.nl en selecteer de juiste actie (zoals vermeld in je bevestigingsmail).
Kies je per ongeluk de verkeerde actie, dan moet het proces opnieuw worden gestart – dit kan maximaal 6 weken extra duren.💡 Belangrijk: Als de vriend die jou uitnodigde zijn bestelling niet heeft afgerond of niet actief is bij Ziggo, ontvang jij nog steeds jouw eigen cashback en welkomstcadeau zodra jouw claim is goedgekeurd.
Vul je gegevens zorgvuldig in.
Gebruik hetzelfde e-mailadres dat je bij je bestelling hebt opgegeven.
Vul de aanvraagdatum in (de datum waarop je het pakket hebt aangevraagd – dit is niet de ingangsdatum van je abonnement).Let op: Kies bij het claimen hetzelfde cadeau dat je hebt geselecteerd bij je bestelling, anders wordt je claim afgekeurd.
- Ontvang je cadeau binnen 6 weken!
Na goedkeuring van je claim ontvang je binnen 6 weken je welkomstcadeau én je €20,- cashback.
Ja, beide moet je apart claimen. Nadat je abonnement is geactiveerd, kun je via claimjecadeau.nl jouw gekozen cadeau aanvragen én – als je gebruik hebt gemaakt van vriendenvoordeel – ook jouw cashback indienen. Zo zorgen we ervoor dat elke beloning correct wordt verwerkt en jij niets misloopt.
Veelgestelde vragen over Ziggo
Helaas kunnen wij onze speciale acties alleen aanbieden aan nieuwe Ziggo-klanten.
Je kunt gebruik maken van onze acties onder de volgende voorwaarden:
- Je bent nog geen Ziggo klant.
- Of je bent langer dan 6 maanden geleden klant van Ziggo geweest.
Ben je al klant en wil je meer weten over je abonnement? Neem dan contact op met Ziggo.
Zo ontvang je jouw cadeau binnen 6 weken na het indienen van je claim.
Volg de onderstaande stappen om je cadeau te claimen:
- Sluit je Ziggo Wifi & TV abonnement af via MeerVoordeel
- Betaal je eerste Ziggo-factuur
Waarom moet je eerst de factuur betalen voordat je je cadeau kunt claimen?
We willen zeker weten dat je een actieve klant van Ziggo bent. Daarom kun je pas een claim indienen nadat je de eerste factuur hebt voldaan.
- Ga naar claimjecadeau.nl en selecteer de juiste actie
Kies de actie waaraan je hebt deelgenomen. Deze informatie staat in de bevestigingsmail die je van ons hebt ontvangen. Let op: kies je de verkeerde actie, dan moet het proces opnieuw worden gestart. Dit kan opnieuw maximaal 6 weken duren.
Vul de gegevens zorgvuldig in
Gebruik hetzelfde e-mailadres dat je bij je bestelling hebt opgegeven. Zorg ervoor dat je de juiste aanvraagdatum invult (de datum waarop je het pakket hebt aangevraagd). Dit is niet hetzelfde als de ingangsdatum van je abonnement.Belangrijk: Let erop dat je het cadeau kiest dat je ook hebt gekozen bij het afsluiten van je abonnement, anders wordt je claim afgekeurd.
- Ontvang je cadeau binnen 6 weken!
Na goedkeuring van je claim ontvang je je welkomstgeschenk binnen 6 weken.
Met de Ziggo Wifi Garantie ben je verzekerd van snelle, stabiele en krachtige wifi in iedere kamer. Of je nu wilt streamen, gamen of thuiswerken, Ziggo zorgt ervoor dat je altijd een optimale internetervaring hebt.
Welke oplossingen biedt Ziggo voor zorgeloze wifi?
- Overal in huis krachtige wifi – dankzij slimme wifi-oplossingen en een krachtig SmartWifi modem.
- Gratis wifi-versterkers bij een zwak signaal.
- 24/7 ondersteuning van wifi-experts.
- Gratis monteurservice als je wifi niet optimaal werkt.
Lees meer over de Wifi Garantie van Ziggo hier.
Ziggo biedt geen volledig glasvezel, maar maakt gebruik van glasvezel-kabel. Dit is een krachtige combinatie van glasvezel en coaxkabel, waarmee je altijd de snelheid krijgt die je nodig hebt. Het glasvezel loopt tot aan de straatkast en zorgt voor hoge stabiliteit en snelheid, terwijl de kabel het laatste stuk naar je woning verzorgt.
Of je de snelheid van je abonnement ook draadloos (via wifi) op je computer, tablet of smartphone haalt, hangt af van verschillende factoren. Denk bijvoorbeeld aan de grootte van je woning, betonnen muren of de dikte daarvan. Dit geldt zowel voor internet via glasvezel als via de kabel.
Kies je voor Ziggo, dan ben je verzekerd van een stabiele verbinding in huis met de Wifi Garantie van Ziggo.
SmartWifi van Ziggo is slimme wifi die zich automatisch aanpast voor het beste bereik en de snelste verbinding in je hele huis.
Als Ziggo-klant krijg je standaard een modem met SmartWifi. Dit modem schakelt automatisch naar de beste frequentie en het snelste wifi-punt, zodat je altijd een sterke verbinding hebt. De SmartWifi-software verdeelt de wifi slim over al je apparaten, zodat ieder apparaat precies de snelheid krijgt die het nodig heeft.
Voor extra bereik kun je het modem combineren met wifi-versterkers – afhankelijk van je pakket krijg je er tot drie gratis.
Ja! Je kan Ziggo en Vodafone combineren voor nóg meer voordeel. Elke maand ontvang je:
Tot €7,50 korting p.m. voor iedereen thuis met Vodafone
Dubbele data voor iedereen thuis met Vodafone
Extra TV-pakket: Kids, SkyShowtime, of Ziggo Sport Totaal
Een upgrade naar het Safe Online XL-beveiligingspakket
We helpen je graag!
Zo kan je ons bereiken:
Overstap alert
Wil je gebruik maken van één van onze Ziggo deals, maar zit je nog even vast aan je huidige abonnement?
Profiteer van ons beste aanbod op het moment dat het jou het beste uitkomt. Laat ons weten wanneer je huidige abonnement afloopt en wij brengen je op de hoogte van onze aanbiedingen. Je zit nergens aan vast, we helpen je alleen aftellen totdat je kunt overstappen en gebruik kunt maken van onze scherpe en unieke aanbiedingen!